Všeobecné smluvní podmínky

Postup při rezervaci pobytu.
Návštěvník se může obrátit na nás přes tuto stránku se svými dotazy, požadavky písemnou formou (e-mail). Upředňostnění jsou konkrétní dotazy a požadavky na ubytování. K tomuto je určen webová stránka lazne-hegyko.cz, kde má dvě možnosti zahájit komunikaci s námi.

  • Může využít na stránce funkce online rezervace ubytování přes náš rezervační server názvem travelport.cz Tím pádem však vše proběhne automatický a návštevník obdrží veškeré potřebné pokyny při průběhu rezervace.
  • Druhá možnost je (pouze u vybraných hotelů) zahájit komunikaci s námi pomocí kontaktního formuláře nacházející se u vybraných hotelů. Postup viz níže:

Provozovatel lazne-hegyko.cz nejpozdějíc během 48 hodin zodpoví otázky, učiní nabídku písemnou formou. Zpráva bude mít vždycky předmět Nabídka. Tím pádem však tento e-mail se má považovat vždycky pouze za nabídku. V nabídce je uvedeno platnost nabídky. Provozovatel lazne-hegyko.cz však neni povinen odpovídat na otázky návštěvníků stránek, který nejsou jeho klienti nebo mají zajištěné ubytování a jiné služby od jiné firmy.

Návštěvník pokud respektuje nabídku může taktéž písemnou formu si objednat pobyt tak, že uvede jmená hostů, u dětí datum narození dětí a dále co ještě uzná za vhodné.

Provozovatel písemnou formou potvrdí objednané služby pokud možno v nejkratším termínu. Toto potvrzení host si uloží jako potvrzení pobytu a pokud je to nutné při nástupu se prokáže tímto dokladem.

Objednané služby mohou být placeny předem bankovním převodem, nebo na místě v hotovosti či úvěrovou, bankovní kartou.

Pokoj v hotelu je možno obsadit v den příjezdu od 14:00 hodin a v den odjezdu je třeba pokoj opustit do 10:00 hodin, pokud si toto hotel nebo ubytovatel neurčí jinak (jsou hotely a ubytovací zařízení, kde se uvedené hodiny liší).

Zrušení objednaných služeb: host se zavazuje, že před zahájením používání objednaných služeb písemně vyrozumí provozovatele těchto stránek o jejich případném zrušení, variaci nebo jakékoli jiné změně. U individuálních služeb existuje možnost jejich zrušení bez placení penále jen v případě, že tato skutečnost – pokud neustanovuje s hostem uzavřená individuální dohoda jinak - byla ohlášena tři dny před jeho příjezdem.
Vyrozumění lze učinit i sms zprávou (+36 30 680 26 26) v češtině s odvoláním na důvod a na číslo objednávky.

Reklamace: případné stížnosti, které by se vyskytly během plnění hotelových služeb, může host do doby svého odjezdu písemně podat v recepci hotelu, a to na základě platného zákona v Maďarsku. 

Výše popsanou službu poskytuje firma FodorKatka Kft., 1181 Budapest, Makói u. 13. (HU23915503) na svém portálu názvem www.lazne-hegyko.cz a na své domaině.

Provozovatel garantuje, že ceny nacházejíci se na této stránce jsou schodné hotelovými cenami a zároveň se zavazuje, že učiní vše, aby hostu bylo nabídnutá vždycky možná nejlevnější cena (napr.: ceny z dostupných akčních nabídek, atd.).
Provozovatel stránek lazne-hegyko.cz provozuje a úplně vlastní níže uvedené stránky s tematikou cestovní ruch a rezervace pokojů:
Lázně Lipót | Jezero Balaton | Mluvíme vaším jazykem | Lázně Sárvár a Buk | Lázně Mosonmagyaróvár | Maďarské lázně Ráb-Gyor | Překladatel z češtiny do maďarštiny | Rezervace hotelů po celém světě | Ubytování v Budapešti | Ubytování v lázních Maďarska | Zprávy, novinky z Maďarska

Maďarské lázně Hegykő - volejte česky!

Informace mimo obsahu této stránky poskytujeme výhradně klientům, kteří si zajistili ubytování přes tyto stránky. Písemní kontakt přes menu E-mail. +36 30 680 2626
Vytvořeno službou VeresWeb/Webnode